Generacije tramvaja na Remizi: Od oznake M-24 do niskopodnih TMK

Opis: Inače, tramvajski promet, kao javni prijevoz, uveden je u Zagreb 1891. godine, kada su tramvajska kola vukli konje. Elektrifikacija je uvedena 1910., a do danas duljina tramvajske mreže dosegnula je 116,3 kilometara. Prva tramvajska kola bila su izgražena u tvornici Weitzer u Grazu, a spremište se nalazilo na mjestu današnjeg Tehničkog muzeja Nikola Tesla. Danas se uglavnom vozimo niskopodnim tramvajima (dvije verzije: TMK 2200 i TMK220K, kraća verzija prvog niskopodnog tramvaja). Zagrebačkim ulicama danas prometuje čak 277 tramvajskih vozila, od čega ih je 142 novih (niskopodni tramvaji). Više saznajte klikom ovdje.

Datum: 5. rujna 2019. godine

Lokacija: Spremište tramvaja Remiza, Trešnjevka

Više objava

Rekonstrukcija stadiona u Kranjčevićevoj: Strabag odabran za izvođača radova

Grad Zagreb službeno kreće u rekonstrukciju stadiona u Kranjčevićevoj ulici, nakon što je gradonačelnik Tomislav Tomašević donio odluku o odabiru izvođača radova. Najpovoljniju ponudu...

Kuća Gorjanović-Kramberger – spoj srednjovjekovne baštine i historicizma u Zagrebu

Ugrađena stambena uglovna jednokatnica, izduženog pravokutnog tlocrta, sagrađena je na uskoj i dubokoj parceli, karakterističnoj za srednjovjekovnu parcelaciju Gradeca. Kuća Gorjanović-Kramberger smještena je na...

Novi zagrebački tramvaj TMK 2400: Moderna era javnog prijevoza u glavnom gradu

Zagreb je dobio prvi novi tramvaj nakon 15 godina! TMK 2400, proizveden u tvrtki Končar - Električna vozila, svečano je pušten u promet s...

Pomicanje sata 2025: Evo kada ćemo pomicati kazaljke

Iako se već godinama raspravlja o ukidanju sezonskog pomicanja sata, Europska unija još nije postigla dogovor, što znači da ćemo i 2025. godine kazaljke...