Novi stadion Maksimir: Moderan dom Dinama i reprezentacije bit će gotov do 2029. godine

Grad Zagreb i Vlada Republike Hrvatske potpisali su sporazum o izgradnji novog stadiona Maksimir, čime je službeno započet dugoočekivani projekt. Novi stadion trebao bi biti gotov do kraja 2028. ili početka 2029. godine, a imat će kapacitet od 35 tisuća sjedećih mjesta te udovoljavati svim UEFA-inim i FIFA-inim standardima. Procijenjeni trošak iznosi 175 milijuna eura, a financiranje će biti podijeljeno između Grada i države u omjeru 50:50. Uskoro će biti raspisan međunarodni arhitektonski natječaj, a uz stadion će se izgraditi i podzemna garaža s 800 parkirnih mjesta te dodatna garaža na Sveticama s kapacitetom za 1500 vozila.

Jedan od ključnih koraka u realizaciji projekta bilo je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa sa Zagrebačkom nadbiskupijom, koja je pristala na naknadu. Tijekom izgradnje Dinamo će privremeno igrati u Kranjčevićevoj ulici, gdje će se rekonstruirati postojeći stadion. Premijer Plenković naglasio je kako je projekt Maksimira, uz obnovu splitskog Poljuda, od nacionalnog značaja, dok je gradonačelnik Tomašević istaknuo važnost modernog stadiona za građane i sportske navijače. Prvi koraci uključuju rušenje starog stadiona i početak izrade idejnog rješenja, uz transparentno praćenje svih faza realizacije.

Klikom na link pogledajte preko 1.600 fotografija stadiona Maksimir, i utakmica na stadionu, u arhivi servisa Fotografije Zagreba.

Više objava

Rekonstrukcija stadiona u Kranjčevićevoj: Strabag odabran za izvođača radova

Grad Zagreb službeno kreće u rekonstrukciju stadiona u Kranjčevićevoj ulici, nakon što je gradonačelnik Tomislav Tomašević donio odluku o odabiru izvođača radova. Najpovoljniju ponudu...

Kuća Gorjanović-Kramberger – spoj srednjovjekovne baštine i historicizma u Zagrebu

Ugrađena stambena uglovna jednokatnica, izduženog pravokutnog tlocrta, sagrađena je na uskoj i dubokoj parceli, karakterističnoj za srednjovjekovnu parcelaciju Gradeca. Kuća Gorjanović-Kramberger smještena je na...

Novi zagrebački tramvaj TMK 2400: Moderna era javnog prijevoza u glavnom gradu

Zagreb je dobio prvi novi tramvaj nakon 15 godina! TMK 2400, proizveden u tvrtki Končar - Električna vozila, svečano je pušten u promet s...

Pomicanje sata 2025: Evo kada ćemo pomicati kazaljke

Iako se već godinama raspravlja o ukidanju sezonskog pomicanja sata, Europska unija još nije postigla dogovor, što znači da ćemo i 2025. godine kazaljke...